dimarts, 22 d’abril del 2014

SÓC IMMORAL

Sóc immoral. Una mica segur. Qui por dir que està lliure de pecat? Que tiri la primera pedra. I ara mateix m'acabo d'assabentar que ho sóc i ho som perquè unilateralment posem en perill la unitat d'España. Això ha declarat el portaveu de la Conferencia Episcopal Española, el sacerdot José María Gil Tamayo.

Pensava que ja havíem passat el divendres de dolor i que ens trobàvem al diumenge de resurrecció (que celebrem durant 50 dies), però es veu que no. Doncs sí, hem ressuscitat, he ressuscitat a una vida nova. 


Sóc major d'edat, tinc un cap per a pensar, com m'han dit tants cops. I en ple ús de raó em manifesto en contra d'aquestes declaracions: voler decidir el futur del nostre poble no és cap immoralitat. Mentir i atiar l'odi contra Catalunya sí que és immoral i fer-ho des de la cadena 13tv, l'accionista majoritària de la qual és la Conferencia Episcopal Española, és doblement immoral i vergonyós.

Després d'aquesta declaració que no em trec de la màniga -em sé els 10 manaments i us asseguro que no atempto contra cap d'aquests quan dic que vull allunyar-me d'una España que em menysprea-, avui us recomano un llibre que té molt a veure amb el tema que ens ocupa: "Ser independentista no és cap pecat". És del monjo i historiador Hilari Raguer, una excel·lent persona, d'altra banda, que aquesta tarda ha rebut la Creu de Sant Jordi per la seva defensa de la identitat cultural del nostre país. 

Per cert... La propera vegada que m'hagi de confessar pujaré a Montserrat. ¿Por qué será?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada