dimecres, 2 d’abril del 2014

MÉS DE 100 RAONS


Molt bon dia! M'hagués agradat fer-vos saber ben solemnement que ja havia arribat a la raó n. 100, però resulta que ja he passat la xifra. Tot i que, de fet, vaig amb retard segons les meves previsions. Em costa posar-me al dia! 

De tota manera, com diria un psicòleg conegut, això t'ho autoimposes, has de ser més lliure. En aquest sentit, penso que vaig triar el colom de Picasso com a foto de perfil precisament per a descriure aquest anhel de llibertat que porto a dins.


No tingueu por, no em posaré a definir que és la llibertat, feina tindria, d'altra banda. El que sí voldria és tornar a compartir amb vosaltres una idea que em ronda i em ronda: ser lliures o no ser-ho, no és només qüestió de circumstàncies externes que poden ser més o menys favorables. Hi ha un grau molt alt d'allò que alguns anomenen llibertat interior i que per a mi té molt a veure amb unes actituds bàsiques que em permetré anar desgranant a poc a poc. 

Apa! Torno a ser la Nou Novembre de fa un temps. I és que enyorava aquesta part de mi mateixa. Espero que no se us faci massa feixuc suportar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada