dimarts, 1 d’abril del 2014

FELIÇOS ELS PACIFICADORS

Avui estic de relax. M'he pres el dia una mica "lliure". És un dir perquè he estat netejant els banys i l'habitació, que bona falta li feia. I fent companyia a una persona gran que està malaltona i que m'estimo molt. Però tot amb calma. Ja tocava.

I amb calma em prenc també les tant "traídas y llevadas" paraules del Cardenal Rouco amb motiu del funeral d'estat d'Adolfo Suárez. Que us haig de dir que no hàgiu dit vosaltres i altres bons amics que, per cert, són catòlics, apostòlics i romans i estan també ben empipats.


Doncs ja ho sabeu. En la meva línia de serenitat i de pau, i mai millor dit, em permeto recordar al Cardenal i a tots els "guerrers d'altre temps" que Jesús va dir a les Benaurances: "Feliços els qui treballen per la pau, Déu els anomenarà fills seus". Em penso que al cel ens trobarem amb moltes sorpreses, no???

Per cert, espero amb ànsia la gigafoto. Fins després.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada